מודעות פרסומת

10 מאכלים שיעזרו לכם להוריד משקל

הקיץ בפתח וזה הזמן להוריד כמה קילוגרמים שהצטרפו לנו לגוף במהלך החורף הקר.
כדי לרזות, מומלץ לזרז את קצב המטבוליזם (חילוף החומרים) בגוף ואת זה אפשר לעשות בעזרת מאכלים מסוימים.
כמובן שבנוסף לאכילה של המאכלים שברשימה הבאה צריך לנקוט בדיאטה מתאימה שכוללת אכילה מועטה ופעילות גופנית, אבל המאכלים הבאים בהחלט יוכלו לסייע לכם בהורדת הקילוגרמים העודפים שלכם יותר בקלות:

ירקות:

1. גזר- הגזר מכיל קרוטן אשר מאיץ את חילוף החומרים ומפחית את השומנים בגוף. אכילה של גזר מורידה את רמת  הצטברות הנוזלים. הגזר מכיל סידן שעוזר להפחית את רמת הכולסטרול בדם.

2. חציל – החציל עשיר בויטמינים A ו- E, בחלבונים, פחמימות, אשלגן ובטא קרוטן. החציל פועל גם כמשתן וכמגן על הכבד. בחציל יש מעט קלוריות והוא גם תורם לתחושת השובע.

3. צנון- הצנון מכיל ברזל ומגנזיום שעוזרים להפחית את השומנים בדם.

Photo by Pixabay on Pexels.com

פירות:

4. תותים- התותים עשירים באנטי אוקסידנטים (נוגדי חימצון) וסיבים תזונתיים, יש בהם מרכיבים אנטי דלקתיים, הם מאיצים את חילוף החומרים ומפחיתים את התאבון.  

5. שזיף- השזיף עשיר בברזל, סידן, אשלגן ומגנזיום. השזיפים מזרזים את התנועה הפריסטלטית במערכת העיכול ואת חילוף החומרים. באופן כללי שזיפים מסייעים לפעילות מערכת העיכול ועוזרים במקרים של עצירות.

מודעות פרסומת

תבלינים:

6. צ'ילי (פלפל אדום)- הצ'ילי מכיל קפסאיצין, המרכיב אשר מאפשר שימוש טוב יותר באנרגיה, על ידי הפחתת השומנים ושימוש בהם כמקור אנרגיה.

7. קינמון- הקינמון מסייע לעיכול ומפחית את רמת הכולסטרול בדם. כמו כן הקינמון מסדיר את הפרשת האינסולין ובכך מפחית את השומנים בגוף. הקינמון מאיץ את קצב חילוף החומרים והוא עשיר במגנזיום, בחומרים נוגדי חימצון ובאשלגן.

8. חרדל- מאיץ את קצב שריפת הקלוריות בגוף

9. רוזמרין- מרגיע את מערכת העצבים, מחזק את פעילות מערכת העיכול ומסייע בהורדת לחץ הדם. הרוזמרין מכיל גם ויטמין C.

משקאות:

10. קפה שחור ותה– משקאות אלה מסייעים להרזיה כי הם מכילים קפאין וטאנין שעוזרים לפרק חומרים בגוף. הם עוזרים בהמסת שומן הגוף והפחתתו.

מודעות פרסומת

השאר תגובה

%d בלוגרים אהבו את זה: