ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 

אם יש לך טלפון סלולרי, אתה בודאי יודע כמה זה מתסכל לקבל את החשבון החודשי ולא להבין בו כלום.

כשרוכשים טלפון וחבילת תקשורת מחברת הסלולר, מקבלים מהנציג הבטחות רבות: שסכום החשבון לא יעלה על הסכום שביקשתם, שלא יהיו הפתעות בחשבון, שתקבלו החזר כספי בכל חודש. בפועל- כשמגיע החשבון- שום דבר מההבטחות אינו מתקיים.

חיובים שונים ומשונים מתווספים לחשבון, את ההחזר שהובטח בכלל לא מרגישים, ואי אפשר להבין מה הולך שם בין כל השורות.

כשמתקשרים לחברה מדברים עם נציג שמדבר איתכם בצורה שקשה להבין ואחר כך מבטיח לחזור אליכם אחרי שיבדוק אבל שוב, הבטחות ללא כיסוי.

כשהולכים לעמדת שירות מחכים שעות בתור לנציג קר רוח וחסר סבלנות שגם הוא לא עוזר לכם ומסתכל במבט אטום של: מה אתם רוצים? אתם אלה שלא מבינים כלום מהחיים שלכם!

בגלל שכל מה שכתבתי עד עכשיו נובע מניסיון מאד מר עם כמה חברות סלולריות, החלטתי לקדם את השירות הבא שהגיע אלי באי מייל הבוקר: שירות של חברה שמציעה לעזור לחסוך בהוצאות הטלפון הסלולרי על ידי בדיקה רטרואקטיבית של החשבונות והמסלול שלך על ידה (החברה תשיג עבורך את החשבונות).

כל מה שצריך לעשות זה למלא את הפרטים ללא כל התחייבות ונציג שלהם יצור איתך קשר. קישור.



 


Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017