ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 
 

עיקבו אחרינו ב-Pinterest
 

7. אתם במצב של פלאטו
לעתים בדיאטה ישנו מצב שבו נתקעים על משקל מסוים, מצב שיכול להימשך אפילו כמה שבועות. מצב זה נקרא פלטו. אם הגעת למצב הזה, אל יאוש, המשיכו לדבוק בדיאטה בסבלנות עד שתעברו את המכשול. אולי כדאי להתייעץ עם דיאטנית ולרענן קצת את התפריט. לא כדאי לאכול בדיאטה כל יום את אותו הדבר.

8. אתם לא ישנים כמו שצריך
אולי זה ישמע מוזר, אבל מחקרים מצאו שאנשים שישנים היטב בלילה מצליחים להוריד ממשקלם יותר מאשר אנשים שלא ישנים מספיק. כנראה שהגוף שלא מקבל את המנוחה שהוא צריך מפצה את עצמו בצבירת שומן.

9. אתם צוברים מסת שריר על חשבון מסת שומן
אם אתם מתעמלים המון, יכול להיות שאתם בונים רקמות שרירים ששוקלות יותר ממצבורי השומן שאיבדתם. אם זאת הסיבה, התקיעה על המשקל היא חיובית. המשיכו בדיאטה עד שתעברו את המכשול.

10. המשקל שלכם מקולקל!
ולבסוף, התירוץ שהכי מפתה להאמין בו- זה לא אתם, זה המשקל! אתם עושים את הדיאטה כמו שצריך, מתעמלים ומרגישים שאפילו ירדתם מידה או שתיים בבגדים, אבל המשקל לא זז? נסו להישקל במשקל אחר. אולי הגיע הזמן לרכוש משקל חדש?
shtyv


Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017