ברירת-מחדל  |  

חיפוש באתר:
Custom Search
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עיקבו אחרינו ב-Pinterest
8 מאכלים שאסור לאכול אחרי פעילות גופנית          
 




אכילה לפני ואחרי האימון דורשת תכנון ומחשבה אם אתם רוצים לעשות את זה בדרך הנכונה. יש מזונות מסוימים שרצוי לא לאכול אחרי האימון מכמה סיבות.
במהלך פעילות גופנית, הגוף משתמש בכל הגליקוגן בשרירים. הגליקוגן הוא הדלק, החומר שמיוצר בגוף לאחר אכילת פחמימות, החומר שנותן לך אנרגיה.
לאחר האימון, לא רק שרמות הגליקוגן נמוכות או אפסיות, אלא גם השרירים ניזוקים. למזלנו מה שאנחנו אוכלים אחרי האימון יכול לעזור לנו להתאושש מזה היטב, ודי מהר.
עם זאת, מזונות אחרים, כגון אלה שעשירים בשומן וסוכר מעובד, מזוקקים או יותר מדי סיביים, יכולים להפריע לעיכול ולעכב את תהליך ההתאוששות.
פחמימות מורכבות וחלבון רזה הם מזונות אידיאליים לאכול אחרי אימון. פחמימות מורכבות מחדשות את מלאי הגליקוגן, אבל צריך לעכל אותן מספיק לאט כדי לא להעלות את האינדקס הגליקמי. בפחמימות מורכבות יש גם כמות מסוימת של סיבים, כך שהן מתעכלות מספיק לאט כדי לא לפגוע ברמת הסוכר בדם ולפגוע בתהליך העיכול. טוב לאכול פחמימות עם סיבים תזונתיים לפני האימון, לא אחריו. שומן טוב לאכול מאוחר יותר באותו היום, או לפחות שעה לפני האימון שלך מכיוון שלוקח יותר זמן לעכל אותו. החלבון מסייע לתקן את השרירים לאחר פעילות גופנית, וכדאי לשמור על אכילה של חלבונים "רזים" שאין בהם כמות רבה של שומן מכיוון שהם קלים יותר לעיכול ויכולים לעזור לשרירים להתאושש מהר יותר בשל פחות עבודת עיכול.

אלה 9 מזונות שעדיף להימנע מלאכול אותם אחרי האימון, כדי לא לפגוע בהתאוששות מהפעילות הגופנית ולא להפוך להיות רדומים וחסרי אנרגיה:

בשר אדום

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »

ביצה שלמה

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »

יוגורט עם אחוזי שומן גבוהים או ממותק

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »

לחם לבן

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »

ירקות עשירים בסיבים

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »

חטיפי שוקולד

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »

פיצה

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »

שמן קוקוס

פורסם ב: 26/08/2014
המשך לקרוא »




                          רוצה לקבל עדכונים מהאתר באימייל?




Go Back  Print  Send Page

פינת הילדים
 





הוספה למועדפים
  |  הפוך לעמוד הבית    |  תנאי השימוש באתר | מפת האתר  |  כתבו לנו  | 
כל הזכויות שמורות © לפרינטיים 2017